2/12/10

CENTRE CULTURAL LA BÒBILA



El dilluns quan vaig arribar a La Bòbila vaig trobar-me amb la sorpresa que l'exposició que em donava el relleu també era d'una ceramista.






L'exposició Jaulas de la Majo Cerdán ens convida a reflexionar sobre els llaços que ens uneixen i que formen xarxes invisibles de relacions humanes dins el nostre entorn.
La instal·lació consta de petites peces de porcellana que estan entrellaçades entre elles amb filferros de llautó.















Geometries Orgàniques parla també de xarxes, però dins un context més físic. Aquestes xarxes les trobem en l'observació de la natura, en la forma com es construeixen els éssers, en l'ordre seguint patrons matemàtics en què s'endreça el natural. Sempre m'ha fascinat aquesta rectitut geomètrica amb aparença orgànica.
I en aquest sentit, el torn és una tècnica constructiva dins la ceràmica que permet crear volums geomètrics molt regulars. M'agrada crear-los, ensamblar-los i veure com els puc transformar en formes més suaus, més orgàniques. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails

els meus amants